lørdag den 25. januar 2014

Igen og igen og...

Igen!

Jeg taber mit hjerte til et bestemt dansk tøjmærke gang på gang.

Nemlig Danefæ.

Jeg har i denne uge fået to virkelig fine sweatshirts hjem fra deres egen webshop. De kører jævnligt et ugens tilbud, og denne uge var det sweatshirts til voksne, som stod for tur.

Priserne på nedenstående er 250 kr pr stk (50%), og de kører gratis fragt med GLS.

Denne Paris Sweatshirt i vaflet blødt materiale har boet på mig siden den ankom. Fantastisk at have på!
Udover denne bestilte jeg lige en ekstra smuksak hjem:
Kransekage sweat med en smule glimmer i! Den er med trekvart ærmer, så den kan da nemt gå an i forårsmånederne også!

1 kommentar:

  1. Amazing blog and very interesting stuff you got here! I definitely learned a lot from reading through some of your earlier posts as well and decided to drop a comment on this one!

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.