onsdag den 8. februar 2012

Sengetøj i grønt og blåt

Med inspiration fra både Kirkesjov og Laralil har jeg fået syet et juniorbetræk til min lille nevø, Ole-Emil. Jeg har brugt målet 20x20 cm til firkanterne og lagt 5 vandret og 7 lodret. Stofferne er både retro og nye fra Stof2000.


De der elefanter viser sig igen, men det var nu også farven her, som gjorde, at jeg valgte dem. Min søster havde sagt, at det gerne måtte være i blåt og grønt



.
Jeg er ganske godt tilfreds, men sikke et arbejde at gå i gang med. Det tager sørme lang tid. Jeg vil sige, at det er timerne værd, og jeg kunne også godt lide processen. Især det med at udvælge stoffer og lægge dem ud, som man synes, at det passer bedst.

Næste gang skal det være et sæt i tøsefarver :-).

2 kommentarer:

  1. Tak for linket:-) Det ser super flot ud.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var da så lidt! Og tak :-).
      Kh Didde-Louise

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.