tirsdag den 6. marts 2012

Ny favorit!

Jeg har den seneste tid været på genbrugsjagt nogle gange. Nogle rigtig gode jagter hvis jeg selv skal sige det. Dåsen på billedet nedenfor er dog ikke et rigtigt loppefund, da det er købt i en butik her i Ribe, som forhandler lopper, de finder hist og her. Det er en skøn butik med både møbler, lamper, dåser, brødkasser osv. Jeg må hellere lave et eksklusivt indlæg kun om den butik en dag :-).


Dåsen her er min nye køkkenfavorit! Nu er der kaffe i den, så den står så nydeligt fremme. Jeg elsker den!


Denne har tvillingens og tyrens tegn på, så hvis du ligger inde med den med andre stjernetegn, er jeg meget interesseret. Gerne en i en byttehandel med noget af dette, men jeg betaler også gerne.


Så fik jeg fat på to sæt voksen betræk inkl. pudebetræk. Jeg er vild med orange og brunt, og så er det i ganske fin stand. Jeg skal bare have syet et ekstra stykke stof ind, da vi bruger dyner med ekstra længde.


Denne strikkebog gav jeg 50 ører for, og der er så mange søde opskrifter i.


Jeg er vild med kjolerne der i midten. Oldemor skal vist have lov at strikke sådan en til Nanna. Cardiganen i orange er også rigtig fin med æbler på lommerne. Så mange søde opskrifter fra 70´erne. Lækkert!


En stk Irma dåse (min første). Let bulet som det ses, men stadig rigtig fin i farverne. Damen ved siden af er en klokke. Jeg kunne bare ikke stå for sådan en figur. Og hvem ved? En dag skal jeg nok få brug for sådan en yndig klokke. Indtil da er den rigtig sød bare som pynt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.