lørdag den 3. marts 2012

Se lige en fin stak

Som jeg har vundet!!! Første gang jeg vinder en giveaway, og så vinder jeg sådan en fin bunke sager.


En stor omgang af fint stof, knapper, bånd, papir og noget glimmer. Fantastisk!


Jeg er i sær vild med de blå blomster og de to stykker frotté. Måske jeg kan lave dem om til små shorts til Nanna. Det er i hvert fald flot! De to garnnøgler skal vist hjem til oldemor, så hun kan trylle lidt med det. Dejligt med sådan en oldemor der kan strikke og hækle :-).


Mine første retro knapper. De små med huller er rigtig søde.


Og bånd i lange baner - lige til at pynte en EG hue med eller andet.

Alle sager er fra Husflid, og giveawayen er vundet hos Anna. Hun har den skønneste blog med et hav af DIY, og så laver hun rigtig mange flotte sager af retro stof. 
Hvis du mangler inspiration, så kig endelig derind.

2 kommentarer:

  1. Godt, den er kommet vel frem - og at du er glad for tingene! Glæder mig til at se hvad du får ud af det.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det skal nok blive fine sager. Jeg elsker at have et lille lager af lækkerhed på mine hylder her hjemme :-).

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.