søndag den 21. oktober 2012

Nu er det koldt

... og vådt. Og uhhh! Så jeg har ledt efter hjemmesko til børnene. I børnehaven er det vigtigt, at børnene har gode solide hjemmesko. Nogle som kan tåle, at man kommer til at jokke i lidt vand i garderoben eller på badeværelset. Nogle som holder på varmen. Og sidst men ikke mindst er nemme at få af og på og sidder godt på foden.

At de er fine, tæller altså også op i mit regnskab. Og i Nannas. Hun er vild med ballarina-agtige sko, så det havde jeg lidt i baghovedet, da jeg gik i gang med at lede. Ud over det er hendes fod meget smal, og vristen er lav.

Jeg faldt pladask for Bisgaards hjemmesko, som netop er ballarina-agtig. Men de opfylder også de andre behov. Jeg skrev til butikken Lykkesko og fik god hjælp og vejledning. Og udover det har denne webshop fri fragt. Det betyder rigtig meget for mig, at man ikke skal lægge 50 kr der også. Fantastisk fin service - I like!






Kjolen - er den ikke helt skøn? Den er fra søde Betine, som gerne ville sy en ekstra af dem til Nanna. Hun har syet mange forskellige til hendes egen datter. De er bare så fine alle sammen. Jeg elsker jersey kjoler! Og det samme gør Nanna. Tøsen er også helt vild med denne. Tusind tak Betine!

Stoffet er selvfølgelig fra Malika&Rosa.

2 kommentarer:

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.