torsdag den 18. oktober 2012

Nyheder!

Jeg har haft travlt. Med at tage billeder, redigerer og lægge på. Og måle op osv.

Så nu kan man se stort set alt mit stof - undtagen det i restekassen ;-).

Der er en side, som I kender, men som jeg har ryddet op på og tilføjet ekstra stoffer. "Stof til salg"-siden.

Så er der kommet en side kun med mine "Darlings". Det er stoffer, som jeg skatter højt. På min "Stof til salg" side er der nu også masser af darlings, men jeg har bare rigeligt af dem, der er derinde.

Så har jeg til sidst samlet det lille udvalg, jeg har af motivstoffer på deres egen side. Der er ikke meget, men lidt. Og jeg ved, at der findes mange, som kun kigger efter det :-).

Men at I kan se alt mit stof, har en mening. For jeg tænker nemlig, at I skal have mulighed for at bestille af de ting, som jeg syer. Og så kan I helt selv vælge de stoffer til det, som I vil have. Jeg har samlet lidt på den sidste nye side, "Blogshoppen". Der har jeg udvalgt lidt forskelligt, som jeg altid syer på bestilling. Men hvis I ser andet herinde, som I rigtig gerne vil have mig til at sy, må I altid gerne sende mig en mail.

Kig ind på siderne - og skriv til mig hvis du vil købe stof eller bestille.


2 kommentarer:

  1. Det ser vildt godt ud...

    Det er sådan noget der er dejligt at få styr på :0)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.