onsdag den 10. april 2013

Et nyt tiltag

Bloggen her startede for over 1 år siden. Primært fordi jeg ønskede at dele mine kreationer med andre, men en anden vigtig grund var også, at jeg var tvunget til at gå hjemme længe. Læs mere her.

Snart fik jeg mere og mere lyst til at bruge bloggen på andre måder. Min interesse for indretning begyndte at tage form, blade blev slæbt med hjem og gennemlæst, blogge blev kigget grundigt igennem, og jeg fandt mere og mere ud af, hvad jeg kunne lide - og hvad jeg kunne se os i her hjemme.

Vi flyttede ind i dette hus for lidt over 1½ år siden. Køkken og badeværelse er nyt, men resten er faktisk mere lappeløsninger. Indtil vi får råd til at gøre mere. Men lappeløsninger må gerne være hyggelige og rare at være i og passe til vores hverdag.

Loppefund, designersager, Ikea og alt muligt andet kigger jeg på. Det er så fedt, når man mikser og dermed rammer sit eget udtryk. Men inspiration udefra selvfølgelig ;-).

Men alt dette med indretning var slet ikke mit udgangspunkt med bloggen, men nu fylder det faktisk ret meget. Og jeg kan lide det.

En sidegevinst ved det skete for nylig, da Limedinbolig skrev til mig - om jeg ville være med i et ekspertpanel? Om jeg ville! Jeg blev så glad og stolt over at blive spurgt. Så snart kommer der ind i mellem indlæg med produkter fra deres lækre udvalg. Glæder mig! Jeg er blandt fem andre bloggere, som du kan læse mere om lige her.

Endvidere er der en lækker give away på trapperne også i samarbejde med dem - virkelig lækker. Sådan en sag jeg rigtig gerne selv ville vinde :-). Og som står på min ønskeliste til på lørdag, hvor jeg fylder 31.

Her lige et udpluk af mine ønsker.

/Snowpuppe lampe/ /Pernille Corydon halskæde/ /Hay Mega Knit/ /Liebe Perlekrukke/ /Hay Kaleido Fad/ /Hay Box Box

7 kommentarer:

  1. Indretning er jo også noget af det du er vildt god til...
    Og sikke en spændende mulighed du har fået der... whau

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have :-). Og ja det er så spændende - glæder mig!

      Slet
  2. Hvor spændende, Didde-Louise! Det vil jeg glæde mig til at høre mere om:)

    SvarSlet
  3. Ai, hvor fedt for dig :) Jeg kan godt forstå du glæder dig!

    SvarSlet
  4. Eiii hvor fedt! Det lyder både fedt og sjovt :-)

    SvarSlet
  5. Wauw, STORT tillykke med ekspertrollen - og jeg glæder mig til at læse, hvad du synes om de forskellige produkter og til at se, hvordan du vil style dem a la Didde-Louise :-)

    SvarSlet
  6. Åh tillykke:) dejligt for dig:)
    Det var der jeg har købt min fine vase fra Casalinga:) spændende at høre mere om:)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.