onsdag den 10. april 2013

Nr 2 i rækken

Wee, allerede kort efter at jeg købte dette fad og proklamerede, at jeg ville til at starte en samling, stod der en lille fin tallerken på genbrug.

Heldige mig. En enkelt tallerken kan nemt bruges bare til et lys som her eller til servering af pålæg mm. Så fint det er!

Nu skal jeg i gang med det smukke stof ved siden af. Har en kjole i tankerne fra H&M som inspiration, så nu må jeg se, om jeg kan lave en lignende til Nanna tøsen. En hyggelig aften med symaskinen venter - med levende lys på bordet på en fin tallerken. Og måske en lille skål bom. Livet er skønt ;-).




2 kommentarer:

  1. Lader til der er lagt op til en hyggelig aften hjemme ved dig ;0)

    SvarSlet
  2. Always love the light of candles :)
    So calming isn't it?

    Corina
    www.cocorrina.com

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.