mandag den 1. april 2013

Den første i rækken

For længe siden tabte jeg mit hjerte til Royal Copenhagen. Designet er så smukt og tidsløst, og jeg er helt vild med, at det er så nemt at mikse med andet. Jeg har bare holdt mig fra at købe det pga prisen. Må indrømme at det er over det niveau jeg plejer at bruge på stel til køkkenet. Omvendt tænker jeg, at det her stel har jeg altid været vild med. Så er det nok ikke helt skidt at samle på. Min idé er heller ikke, at nu skal jeg have alt i musselmalet. Meeen en lidt større række vil jeg da gerne have ;-).

Et par limefrugter og en citron pryder mit nye fad i disse dage, men snart er det slut med det, da en limonade presser sig på. Det får I en opskrift på snarest.

Men er det ikke bare smukt?


8 kommentarer:

  1. Er helt enig med dig, det er så flot og tidsløst, meeen prisen i den høje ende..... men altid godt at have noget at ønske sig. Super lækkert med lime og citrus på.

    http://kaerholmkrea.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Det er så smuk en serie... Nyder selv de dele jeg har indtil nu.

    SvarSlet
  3. Få dyre og fine serveringsdele kan måske være med til at peppe hverdagsstellet lidt op :) Flot ser det ud

    SvarSlet
  4. Jeg har samlet på Megamussel i ti år nu (siden jeg var 25), og suppleret med "gammeldags" mussel fra marskandisere. Har også det fad, du viser her, og jeg kan sige, at jeg stadig er lige så vild med stellet som jeg altid har været! jeg glædes over det hver dag.
    Så det er skam en god investering - og det gør jule- og fødselsdagsgaver nemmere for familien, hehe. Tillykke med starten :).

    SvarSlet
  5. Det så smukt det fad - tillykke med den første del i rækken ;)

    SvarSlet
  6. Jeg samler selv, både på første og anden sortering, jeg har fundet fine ting i anden sortering, og selv der er prisen stadig 425,- for dit fad :-)
    - Kat

    SvarSlet
  7. Jeg er heller slet ikke bleg for at snuppe noget af det, som der står i 2. sortering. Det er stadig super fint - jeg kan ikke se forskel. Men selvfølgelig skal man lige tjekke det efter, hvis nu man synes, at fejlen er iøjnefaldende.

    Tak for kommentarerne. Jeg er også ovenud lykkelig for mit nye fad!

    SvarSlet
  8. Jeg er heldig at have samme fad...og det ser super flot ud i selskab med lime og citron. Syntes også om konceptet lidt med godt :)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.