tirsdag den 23. april 2013

Forfra

En tid uden blogland. Ikke af egen vilje, men fordi jeg skulle have en laser operation for nærsynethed, hvilket betød nul skærmarbejde i nogle dage.

Først vil jeg lige fortælle, at det er fantastisk at få sit syn på nul igen. Jeg havde før minus 7, så jeg var meget afhængig af briller eller linser. Hvis man har mere end +/- 6, kan man få det gjort gennem det offentlige uden udgifter. Kun en masse øjendråber skal man selv betale for. Så hvis du har lige så ringe øjne som jeg, kan jeg kun anbefale dig at komme til en øjenlæge, der kan give dig en henvisning videre.

Tiden uden pc mm gav mig dog overskud til andre projekter. Først et par male- samt tapetprojekter, som jeg viser frem i den nærmere fremtid. Vore radiatorer i køkken og stue har også fået og sikke en forskel. Tænk at sådan nogle gyseligheder kan blive så meget kønnere af hvid maling.

Derudover er haven i centrum. Gravearbejde i stor stil. Gamle træer og buske som vi ikke ville have. En indkørsel der ligner... Ja hvis jeg siger, at besøgende før er kommet med kommentaren "Fra skrot til slot", så forstår I måske hvor slemt det stod til. Egentlig er det stadig grimt, men nu er der dog ryddet op. Og fjernet buske. Det hjalp en smule. Men sikke en tid det tager.

Altså jeg nyder min have, men er bare mest til det der med to enkle bede, lidt krukker og så ellers en god bog under et tæppe. Så det holder lidt hårdt med det her hestearbejde, vi har gang i.

Lidt tilfældige billeder af den sidste tid. Ikke mange billeder er blevet knipset pga det med øjnene, men en smule er der dog.

Nanna i et nyere loppefund som jeg påtænker at sprætte op og bruge i haven.

Min mor på besøg med sit strikketøj. Hun fragtede mig til Odense et par dage i forbindelse med operationen.

Min prinsesse har gang i den sødeste leg sammen med Mille.

Store Jonathan har tabt en fortand og ser frygtelig fræk ud.

Nanna og Mille <3

9 kommentarer:

  1. Tillykke med det tilbagevendende syn. Betyder det så, at du ikke behøver briller som i overhovedet?
    Jeg har sat 2013 til at blive året, hvor jeg godt kan lide at arbejde i haven. Jeg er ikke heeelt overbevist endnu, men jeg satser på, at det kommer *host*

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det betyder det højest sandsynligt for mig. Ikke alle er dog så heldige. Men det er virkelig også en stor forskel, hvis man går fra -7 til -1.
      Godt vi er flere i samme båd. Jeg hepper på dig.

      Slet
  2. Nej, hvor dejligt med dejligt syn! Håber du kommer til at nyde havearbejdet!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det gør jeg også... Måske en dag det vender...

      Slet
  3. Dejlige billeder og hvor lyder det fantastisk med den operation :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  4. Ja, det har egentlig ret i. Måske jeg bare skulle lade den være helt som den er ;-).

    SvarSlet
  5. So glad all went well, sweetie!!! And I love the photos of your children! And that doll is just the cutest, too! :) xo

    SvarSlet
  6. Skønne skønne billeder og tillykke med dit nye syn - hvor må det være fantastisk!

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.