onsdag den 15. februar 2012

Dukkehuset skal renoveres

Det her sted inspirerer til masser af ting, men jeg havde dog ikke troet, at jeg ville give mig i kast med Nannas dukkehus. Jo jo, Line viste hendes barndomsdukkehus frem og gav det den store tur. Det blev virkelig bare så fint!
Så mon der er håb for denne her sag...


Dukkehuset her er et klassisk Lundby dukkehus fra 1970erne kaldet Småland. Det produceres stadig, dog med visse ændringer. Vi købte det til Nanna sidste jul brugt, da det her virkelig koster kassen, når man skal ud og have møbler, dukker, bil mm. Bare en sofa og et bord kan let koste 250 bobs. Så det løber hurtigt opad.
Så jeg fandt dette med rigtig mange møbler og småting på den gule avis. Perfekt! Jeg var bare glad for det og vild med det meget MEGET retro look. Alligevel var jeg for ikke mindre end en måned siden ved at smide det på genbrug og købe et nyt. Altså bare huset. Møblerne skulle genbruges. Total fråds og efter et par dage kunne jeg alligevel ikke nænne det.
Da Line så viste sit indlæg nummer 2 med diverse retro papir fra Søstrene Grene, var jeg klar på at gå i gang. Afsted efter papir og nu er jeg i fuld gang.
Og jeg lover jer, at det bliver rigtig fint, så fortsættelse følger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.