fredag den 24. februar 2012

Skønne lopper

I går havde jeg en herlig dag. Manden var hjemme, så jeg kunne frit køre på tur. Derfor tog hjem til min mormor for at lære at hækle. I gang det kom jeg da, men indtil videre er det ret ynkelige resultater. Så jeg vil vente med at vise det frem. Min mormor er 83 år, og hun bor lige over for det hus, jeg er opvokset i. Jeg har tilbragt ufattelig megen tid sammen med hende. Trods hendes alder er der gang i hende, og jeg hygger mig meget i hendes selskab. Bare hende og jeg.
Det er dejligt at have sådan en mormor.

På vej hjem skulle jeg da lige besøge de genbrugsbutikker, der ligger i Varde. Og ih altså, hvor var jeg da heldig i går. Sager, jeg har ledt længe efter, dukkede bare op en efter en. Så jeg var bare lykkelig, da jeg kom hjem.


De her Wiinblad tallerkener - dem har jeg sådan ledt efter! Jeg elsker som mange andre det fantastiske print, men jeg har ikke kunnet finde andet end platter. Tallerkenerne lå bare der og ventede til en fald 20´er pr stk. Herligt! Desværre var sommer tallerkenen der ikke, så hvis du ligge inde med sådan en, er jeg interesseret :-).


Bøgerne her hedder Dodo bøgerne, og det er faktisk længe siden, jeg sidst har set dem. De har nogle rigtig fine billeder, og jeg overvejer at klippe dem ud og indramme. Måske tager jeg kopier og gør det. Historierne er nemlig også ret fine.





En lille Miffy bog til blot 1 kr. Ja, den måtte med hjem selvom ungerne er for store til det. Men det er jeg vist ikke...


Sidst en forholdsvis stor Tupperware skål. Det er et dyrt mærke, men det holder bare. Og farven var jeg ret vild med.

Jeg elsker bare lopper :-).

2 kommentarer:

  1. Skønne, skønne sager... Er ret vild med Tupperwareskålen bla ;0)

    Jeg ville nok vælge at kopiere billederne - for bøgerne selv er da bedårende!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, du har ret med de bøger. De er nemlig super skønne :-).
      Den skål skreg også på mig. Selvom jeg ikke ligefrem mangler.

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.