torsdag den 24. maj 2012

Skønne hængekurve og et maleri

Efter dette indlæg meldte en sød blogger sig til at hækle. Nemlig Pernille med bloggen pescno.blogspot.com.

Hun hæklede to super lækre hængekurve til vores baggang. Den får I ikke de store billeder af, for den bærer meget præg af, at vi ikke er færdige med at rode i dette hus. Der mangler skabe flere steder, så det flyder derude.
Men med hjælp fra disse skal det nok komme til at gå bedre :-).



Jeg er vild med dem (jeg fik to i samme farve). Planen er, at de skal hænge ved siden af knagerækken, som normalt er mere fyldt med børne overtøj. På nogle skønne greb. Jeg tænker Anne Black eller Liebe, lige pludselig får jeg dem købt og så skal det være.
Billedet, som I kunne se på det første foto, skal I lige se ordenligt. Det er nemlig os :-). 
Far Thomas med sin guitar.
Jonathan med sin kasket plus fodbold.
Nanna med en dukke.
Mor mig - med min familie <3
Det er malet af Tine med bloggen Tinittens Tumlerier. Jeg synes, at det er så fint ude i vores entré. 
Velkommen hjem til os :-).


5 kommentarer:

  1. Hej Didde-Louise!
    De er søde, dine nye opbevarings-kurve :) Dejligt, de hænger på væggen, og på den måde går det nemt at holde gulvet frit for rod, samtidig som man får samlet de små ting som man til enhver tid er afhængig af at finde opbevaringsplads til :) De skal nok på min ønskeliste også ;)

    Så fint et billed af jer alle, til at blive glad af :)

    Ønsker dig en dejlig sommerdag!

    Mkh Marthe

    SvarSlet
  2. hvor er det fint at blogland kan hjælpe hinanden med de ting man ikke selv kan lave enten grundet manglende tid eller evner.

    jeg er helt vild med familieportrættet :)

    SvarSlet
  3. Spændende blog. Jeg glæder mig til at følge med her.

    SvarSlet
  4. Hej Didde-Louise

    Hvor ser det fint ud med hængekurvene :) jeg er meget glad for at du kan lide dem

    Klem Pernille

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.