søndag den 11. august 2013

Morgenmadsglimt

I stuen har jeg flyttet lidt på et par billeder og fået en ny fin pude.

Så fra min morgenmad kan jeg nyde det nye syn med solen dansende ind af vinduet og madrasser og tæpper liggende hist og pist derinde fra aftenen før. Min plakat på væggen som jeg ikke kan blive træt af. De sorte kasser på væggen, som jeg længe har været irriteret på, men nu har pimpet så jeg kan holde dem ud lidt længere.

Og sidst den skønne pude fra Dorte som jeg er meget glad for. Hvis du ikke kender Dortes blog, www.by-bak.dk, kan du godt glæde dig til en masse inspiration til boligen mm.





2 kommentarer:

  1. Elsker din helt personlige stil, som er en god blanding af retro og grafisk og kan godt forstå, at du elsker dette morgenmadsglimt ♥

    Knus
    Laila

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Laila - bliver virkelig glad når du skriver sådan :-)

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.