onsdag den 23. januar 2013

Den helt rigtige farve

Mit køkken og vinduet i mit køkken leger jeg tit med. Og i går kom jeg i tanke om et lækkert drivtømmer, jeg havde liggende i gemmerne, som jeg da måtte bruge til mine SG fyrfadsstager.




 Jeg kan rigtig godt lide det, bedre end før. Det naturlige rå træ med blå rester af maling er så fint sammen med metalstagerne i de lette farver. I like!

Det her er så den helt rigtige farve ;-).


Den mintgrønne farve som jeg har svært ved at slippe, kaldte på mig for nylig. På genbrug stod det lille bord nemlig. Det passer så perfekt ind til resten, og vi har manglet et sted at sætte pcen over, når vi skal spise. Det har vi så fået nu, og det er da bare så skønt. Elsker altså bare når man finder noget, som er lige til at sætte ind. Skønt ;-).

7 kommentarer:

  1. Du laver altså nogle virkelig fine opstillinger/stillebener. Tænker at de må give en dejlig ro at kigge på dem.
    KH Signe

    SvarSlet
  2. Sikke nogle smukke farver og møbler du omgiver dig med! ;)

    Kram
    Christina

    SvarSlet
  3. Mint er ynglingsfarve og elsker de lille bord. Jeg har også fundet et lille teakbord til at have den bærbare på, rigtig god størrelse til det.

    Undrende mig først lidt over, hvordan i al verden, du have fået taget billedet oppefra af bordet. Men lidt genskin gav et hint. ;-)

    SvarSlet
  4. Uh - et lækkert bord du har fundet! Og så passer det jo perfekt ind og ser rigtig fint ud sammen med rammen.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  5. Den er altså også bare SÅ lækker, den farve! Og sikke en skønt lille bord - det var da noget af et fund :)
    Der ser SÅ fint ud hjemme hos dig!

    SvarSlet
  6. Det ser rigtig fint ud - er vild med det gamle drivtømmer!!
    Og lækre mintfarver...

    SvarSlet
  7. Sikke et lækkert køkken!
    Drivtømmeret er bare så fint og giver en helt særlig stemning. Rigtig fint :-) Jeg må hvis snart en tur på stranden ;-)
    Hilsen Frk. Hansen

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.