lørdag den 12. januar 2013

Efterlysning

En ganske simpel en - tror faktisk ikke at den er så svær at få fat i. Men måske en herinde har den liggende og vil lave en byttehandel med mig fra stofbiksen.

Min søn er født i juli, og den viste Bjørn Wiinblad platte her, repræsenterer den måned.

Datteren er født i maj, så derfor søger jeg platten fra den måned. Den skal være i sort/hvid som her på billedet. Motivet fra maj måneds platte hedder Harmoni.

Giv endelig lyd hvis du kan hjælpe :-). - FUNDET!

16 kommentarer:

  1. ej hvor sjovt jeg har faktisk gjort det samme, men de mangler lige at få en plads :D Jeg har desværre ikke den fra juli, men det ser ud til at Natanja har den.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kunne nemlig være lidt hyggeligt bare med børnenes fødselsdagsmåneder. Det tænkte jeg også :-).

      Slet
  2. Hvis det er har jeg:
    Jan.Apr.Jun.Aug.Okt.Nov. i sort
    Maj.Aug.Sep. i rød

    Min mail er: skatterenshyggekrog@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skal være maj og i sort, men tak for det alligevel :-)

      Slet
    2. Hej Pia,

      Jeg har lige sendt dig en mail, da jeg bestemt godt kunne være interesseret i flere af de nævnte mdr du har ;)

      Kh Karina

      Slet
  3. Hej Didde-Louise
    Kig gerne forbi mine alt for mange annoncer på dba - skriver du wiinblad retro - i søgefeltet, dukker årstidsplatterne op. Måske var der andet, der kunne friste på min bruger: http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-2152564/
    Altså vel at mærke, hvis du ikke allerede har styr på bytteriet med Natanja:)
    God lørdag aften til dig:)
    HIlsen Marlene, 1i11e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Det har jeg også valgt at gøre - jeg var så heldig at arve nogle og min egen måned fik jeg faktisk i fødselsdagsgave af en veninde, da vi var børn.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  5. Har lige fundet din fine blog - og kan fortælle at de har de fleste både måneder/farver hos http://porcelaensbutikken.dk - jeg har nemlig selv lige været på udkig efter en.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror, at der er en på vej fra Marlene. Dejligt :-).
      Men tak for tippet!

      Slet
  6. Hej. Har du fundet platten? :) Gik lige forbi en genbrugs her til aften, hvor de havde den. Skriv en mail til mig på pescno@gmail.com hvis jeg skal købe den til dig :)

    Klem Pernille

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak hvor er du sød. Men jeg tror, at den er på vej fra Marlene :-).

      Slet
  7. Giv lyd hvis du stadig mangler. Jeg er nemlig ret sikker på jeg har en ekstra 'maj-platte'. Har nemlig også en fra maj, og havde skaffet alle børnenes måneder inden jeg fik alle min mormors :)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.