tirsdag den 22. januar 2013

Gode priser

- på børnetøj her i udsalgstiden finder du lige her.

Loppenogprofessoren.dk har nemlig nedsat al tøj fra 2012 med 50-60%. Så er der da noget ved det ;-).

Mine unger har fået lidt lækre sager derfra.




 Nanna har fået en super fed Danefæ kjole med glimmer kat. De farver er så fine til hende. Selvom hun faktisk har feber på disse billeder, ser hun da stadig lækker ud.

Ja, de leger superhelte ;-).


Jonathan fik nye bukser og t-shirt. T-shirten er fra Hound, og det er ikke et mærke, jeg før har prøvet, da den mindste størrelse hedder xs/8 år. Jonathan kan netop passe det nu, og det er lige til den store side. Men jeg er vild med kvaliteten og detaljerne. Drengen er heldigvis også selv rigtig glad for sit nye tøj. Han fik også denne t-shirt derfra, som dog er en ny forårsvare. Men mega fed!

Udsalg er lige mig, når jeg shopper børnetøj, og jeg elsker, når en webshop kan finde ud af at holde et ordenligt udsalg og ikke spiser en af med 20-30%. Det synes jeg er for lidt, når det hedder januarudsalg. Men loppenogprofessoren.dk gør det godt. Det er en ny webshop, men den er top lækker at surfe rundt på. Overskuelig og fin. Det første betyder rigtig meget for mig, når jeg webshopper. Det skal være nemt at finde oplysninger mm. Endvidere hjælper de gerne med mål eller efterbestilling af varer, som ikke er at finde på "hylderne". Servicen fejler absolut intet.
Sidst men ikke mindst er fragten altid kun på 29 kr, med mindre du køber for over 600 kr. Så er der nemlig fri fragt ;-).

Netop nu fyldes denne webshop med nye forårslækkerier. Når de fleste af dem er kommet, kan I godt glæde jer. Så kan en af jer nemlig vinde guf ;-).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.