torsdag den 10. januar 2013

Mit vindue uden jul

I eftermiddag under franskbrødsmadderne fik jeg lyst til at vise jer min vindueskarm i køkkenet. For siden julemåneden hvor min vindueskarm var super skøn, synes jeg da selv ;-), har jeg været lidt i vildrede. En vindueskarm som kunne leve op til den foregående, er jeg endnu ikke kommet frem til. Men lige nu går det an.

Der er nemlig kommet nyheder til, og jeg kan ret godt lide dem.


Kan I spotte dem?


En lille skøn børnekop fra Ferm Living med de skønneste motiver.


Og en anden kop/vase fra Ferm Living, som jeg er helt vild med som kontrast til pastellerne i mit køkken.
Begge dele er fra denne webshop.

De små metal forme, som jeg har fyrfadslys i, er fra SG. Bakken er fundet i Føtex engang.


 Bakken fik jeg lyst til at skifte ud her til aften med en anden fra Ikea. Den synes jeg også er ret fed til.

Mit keramik skilt fra Liebe skal op i entreen ved lejlighed. Elsker det!


Nu venter en stak stof på mig, skønt!

Hav en dejlig aften derude.


2 kommentarer:

  1. Skønne ting du har købt !
    God aften til dig og dit stof :-)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.