torsdag den 28. februar 2013

Nannas design

Det var et dynebetræk, Nanna så på genbrug. Med små kattekillinger.

Suk mor, de er søde. Kan vi ikke sy en kjole i det?

Hvem kan sige nej til det? Jeg kunne ikke, så det kom med hjem, og Nanna valgte de andre stoffer til bærestykke samt ærmerne. Pufærmerne var også et ønske (eller en ordre ;-)), men ellers er mønsteret mit eget design.

Om damen så ville have stå model, da kjolen kom på. Niks. Perlerne og farverne var mere spændende! Men jeg fik hende da lidt ud på gulvet.


Nanna har fået et kæmpe bygkorn, men hun skal snart til øjenlæge (sikke en ventetid!). Det er så træls for hende.
Nu tilbage til perlerne!







16 kommentarer:

  1. Hvor er hun yndig:) Smuk, smuk kjole!

    SvarSlet
  2. skøn kjole - flotte stof kombinationer og lækkert mønster :-)
    Kh viola

    SvarSlet
  3. Øv, hvor træls med det øje - håber, at det snart bliver bedre - men mon ikke det hjalp en lille smule, at prinsessen fik sådan en fin kattekjole ;-)

    KH
    Laila

    SvarSlet
  4. Tak skal I have :-). Og ja, Nanna hun ved absolut, hvad hun kan lide - og endnu mere hvad hun ikke kan lide ;-)!!

    SvarSlet
  5. Hvor ér den flot! Og gode valg hun har taget med de andre stoffer også.

    SvarSlet
  6. Hvor er den flot- og sikke en flot sammensætning af stoffer! ;)

    SvarSlet
  7. Sikke en sød kjole - og pige. Hun er godt nok dygtig til at sammensætte.

    SvarSlet
  8. Fantastisk! Hvor er det sødt at Nanna har sin helt egen mening og gode idéer og at mor så udfører dem på allersmukkeste vis :) Heldig pige - og så smuk i sin kjole.

    Det er sådan en kjole, der må gemmes til eftertiden, så hun både har den og billederne af hende med den på, når hun bliver stor.

    God bedring med hende!

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  9. Ja, det er så dejligt, at hun ser ideerne på genbrug. Hun spejler sig jo i mig, og jeg laver stort set ikke andet på genbrug. Jeg håber, at hun bliver ved med at synes om det.
    Jonathan er helt anderledes - han vil helst kun gå i "stang" tøj. Tøj som han ved ikke skiller sig for meget ud i fht mængden. Måske det en dag ændrer sig, men jeg presser ham ikke. Ved at det er vigtigt at føle sig godt tilpas.

    Men ja kjolen skal gemmes, det er sikkert og vist.

    Kh Didde-Louise

    SvarSlet
  10. Årh hvor er du sød - tak :-).

    SvarSlet
  11. Jeg synes den er blevet meget fin og så er det jo lige efter Nannas hoved - fedt med en dejlig mor der leverer det man ønsker sig!

    SvarSlet
  12. Sødt billede på ét ben ;o)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.