søndag den 7. oktober 2012

Uge 40

En uge væk fra bloggen. På besøg ved bedsteforældrene samt et smut i Kbh med børnene. Manden var væk med arbejdet denne uge, så derfor ville vi også lave lidt andet.

Vi hyggede os ved bedsteforældrene med fisketure, leg, kager osv. Skønt at de er kommet tættere på. De boede i Brovst før (se mere her), men nu er de kun 25 min i bil herfra. Det er bare så dejligt.

I Kbh var vi med FCB i Tivoli, glassalen og så teaterstykket Valhal med børn og unge. Fantastisk forestilling så hvis I har mulighed for at komme derind, så gør det.
Dagen efter var vi på Lousiana, hvor vi fik særbehandling. Vi kom ind før alle andre og havde en af de ansatte fra Lousianas område, "Børnehuset" helt for os selv. Hun var så sød og fortalte om det, børnene gerne ville høre om. Tog det helt i deres tempo. De fik lov at male og tegne undervejs, og så fik de hver en pose med sig hjem med farver, papir, lækre bøger mm. Virkelig flot af dem. Jonathan og Nanna havde en super oplevelse derinde, så det er bestemt ikke sidste gang, vi kommer der med børn. Når Jonathan er frisk til det, vil vi tage en dag der i den offentlige åbningstid og se det hele.

Vi boede ved min bror og familie, og vi havde mormor med derovre. Simpelthen sådan nogle gode dage.

Men nu er det dejligt at være hjemme igen. Hermed billeder fra ugen som gik.













Jonathan iagttager og tegner skulpturen nedenfor. Jeg synes det er ret flot af tegnet af ham. Selvom det er svært at se, måtte jeg have det med her.







Badeværelsesdøren i Børnehuset på Louisiana - ret fed synes jeg :-).

4 kommentarer:

  1. Det ser skønt ud og skønne billeder. :) Det er en meget fin og inspirerende blog du har, jeg har nu fulgt med i en stykke tid.
    Må jeg spørge hvor du har mønstret, på den fine røde vest med hjerterne på, fra? jeg er så vild med den og ønsker mig mønstret så jeg kan få en til min egen datter.

    Mvh. Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa. Mønsteret er ikke mit eget. Vesten er købt, ville ellers gerne hjælpe!

      Slet
    2. Tusind tak for svar. :) Jeg må lede videre efter det skønne mønster. Vestene dukker hele tiden op i blogland i flere afskygninger, så det må være muligt at finde det.

      Slet
  2. Skønne billeder og dejligt du/I har haft en skøn uge hjemmefra:)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.