torsdag den 1. marts 2012

Krymmel

Jeg har for første gang bestilt tøj ved dette mærke. Krymmel. Altså bare navnet får mit hjerte til at slå et ekstra slag. Så skønt og hyggeligt.
Det var til et homeparty, så man kunne mærke kvaliteten inden. Super hyggeligt og jeg fik da også bestilt lidt. Kun lidt for når jeg ikke kender mærket, skal det lige testes først.
Indtil nu er jeg ikke skuffet!
Jonathan fik denne cardigan.


Og den er bare fuldstændig fantastisk til ham. Blå klar farve med lidt røde detaljer! I like! Heldigvis er han også selv rigtig glad for den.


Han kan slet ikke klare noget, der stikker. Denne kvalitet er halv bomuld og halv merino, men meget blød og lækker. Slet ikke stik-agtig, så den skal nok komme i brug.



Han er en rigtig lækkerbisken i den, synes jeg.


Her er lidt billeder fra kataloget. De har en del strik, og det er simpelthen så fint.


Hvis du vil holde et homeparty, kan du gå ind her. Men man kan også bestille sagerne på nettet her. Jeg ønsker dog lidt mere gang i farverne næste år, men mine unger er også bedst i farver med knald på.

Dog forelskede jeg mig voldsomt i de lysegule shorts her. Jeg måtte have dem til Nanna! De er dog i restordre, så I må nøjes med et katalog billede af dem.


Det er svært at se, hvor fine de er på billedet, men pasformen kan du se på de her blå på deres hjemmeside. Virkelig lækre og det der frotté! Det er så retro på den rigtig gode måde!

Deres nye kollektion kan købes fra i dag på nettet :-).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.