onsdag den 21. marts 2012

Kjole i tøsefarver

Endnu en kjole som denne har set dagens lys. Her fik jeg fat i den rigtige grønne, og ærmerne kunne blive helt lange. Nanna knuselsker hendes kjole, og det er jo en fornøjelse at kunne give hende den på, og derefter se hvor glad hun bliver. Så bliver moderen helt glad :-).



Ærmerne tager ret lang tid at lave. Alt skal være helt præcist og lige, så det passer ved samlingen. Men jeg er vild med resultatet, så det gør ikke spor.


Sidst jeg viste handtags, var de lidt kedelige. Tænkte at jeg gerne ville vise jer, at jeg varierer dem efter lyst og tid, og at de ikke alle sammen er sådan. 
Jeg faldt over nogle skilte i Toys R Us, som var til scrap bøger. De kan nu sagtens bruges til handtags. Med en lille champignon, gult klistermærke og Vaga Vong navnet. Jeg overvejer nu at få lavet et stempel med en fed skrift, hvor der står Vaga Vong. Så ser det helt sikkert endnu mere cool ud.

5 kommentarer:

  1. Dine kjoler er altså TO DIE for.. så smukke... og sikke et hyggeligt og personligt hangtag ;0)

    SvarSlet
  2. Sælger du denne slags kjole ved bestilling? Hvis ja, hvad er prisen

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Nina. Denne kan jeg ikke lave flere af, da jeg ikke har mere stof. Jeg har ikke vovet mig ud i dem på bestilling, da det virkelig tager en krig for mig med de ærmer. Desværre, for de er da skønne. Kh Didde-Louise

      Slet
  3. Den kjole er så flot - dejlige farver :-)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.