torsdag den 16. august 2012

Rie Elise og en elefant

I mit køkken har jeg en hylde. En hylde bare til pynt.

Og den anden dag kom der lige et par fine pyntesager her til adressen. Rie Elise udklip. Jeg elsker rigtig mange af hendes klip, men jeg har ikke så mange. Jeg er nok lidt for nærig. Men når de er sat ned, kan jeg være med. Som de er herinde. Med 60%. Så jeg fik både bånd, papir og 2 skønne udklip.
Men nu hænger de to udklip altså på pyntehylden. Og pynter. Indtil jeg finder en anden måske mere permanent plads.






Elefanten i liberty er dog en, jeg selv har syet. I hånden. Ja, sikke noget at gå i gang med. Nu meget sød, men egentlig til en baby-uro. Jeg elsker elefanter, så den må gerne hænge der, selvom den måske er lidt babyagtig.
Perlerne er fra en give-away, jeg vandt ved Anna for længe siden. En Husflid give-away. Perlerne bliver brugt til småting som disse. Fantastiske at have til de ekstra detaljer.

7 kommentarer:

  1. Hun laver også skønne sagee, men lidt i den dyre ende...
    Det ser godt ud!

    SvarSlet
  2. Dejligt med en hylde kun til pynt :) Sikke en fin elefant du har lavet. Kan faktisk bedre lide den end papirtingene. Og hvor er din blå dåse med sommerfugle dog smuk!

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  3. Ja, det er den. Dåsen er fra min oldemors tid, så den er gammel. Men bare i så fin stand og jeg husker, hvordan min mormor bagte småkager til alle vores fester og sammenkomster og medbragte dem i den. Da jeg så fødte Jonathan fik jeg dåsen fyldt med småkager. Fantastisk - den skal også bare have en plads fremme :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Fantastisk historie der knytter sig til den fine dåse :) Dejligt at den ikke bare er smuk, men også rummer så fine minder :D

      Kh. Mirjam

      Slet
  4. Ejjj jeg var lige helt vild da jeg så elefanten, for tænkte, nææ den havde jeg da ikke set i Ries kollektion, den måtte jeg da lige se nærmere på, og så har du selv kreeret den....

    SÅ fin Så fin den er :-) :-)

    SvarSlet
  5. Din kagedåse fangede også lige min opmærksomhed. Den er fantastisk flot :)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.