lørdag den 4. august 2012

Jagten var lang

... men det hele værd!

Jeg har ledt og ledt og ledt efter disse sko i lang tid - udsolgt alle vegne. Det eneste sted, jeg kunne finde dem, var på Adidas egen hjemmeside, men de sender kun i US. Arhmen altså helt ærlig!!

For er de ikke bare alt for fede...?





Jeg fandt dem faktisk på ts til bare 400 inkl. Og de koster 700 kr fra ny. De er aldrig brugt, da de var for store til sælger. Heldige mig :-).

De hedder Adidas Julrunner, hvis andre derude skal på jagt. Mine er str 40 2/3, og jeg bruger mellem 40 og 41, så de er meget svarende i størrelse.

God weekend - jeg skal både til Rømø og til Als i dag. Venne- og familiebesøg. Det bliver en god weekend; i mine nye sko ;-).

2 kommentarer:

  1. De er da bare super fede. Dem gad jeg sørme også godt eje. Heldige dig. God weekend.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.