fredag den 10. august 2012

Nye stoffer

Endnu en stak nye stoffer er på byttesiden. Klik på siden "Stof" ovenover.

Skriv hvis du er interesseret i noget - måske du har noget, jeg gerne vil have fingrene i. Faktisk leder jeg efter Askepot eller Tornerose på DVD til min datter. Så hvis du vil af med sådan en, må du endelig sende en mail. Også selvom du ikke vil bytte med stof ;-).


Nu tæller jeg 119 stoffer på min bytteside. Er det ikke vildt? Og det er slet ikke alle, jeg har derinde. For der er jo nogle stoffer, jeg kun har nok af til mig selv ;-).

6 kommentarer:

  1. Når jeg går over på din stofside, kommer der en fejlmeddelelse om, at siden ikke eksisterer - så med mindre, at der nogle, som virkelig har shoppet igennem - så tror jeg, at der er noget galt ;-)

    Knus
    Laila

    SvarSlet
  2. Når jeg går over på din stofside, kommer der en fejlmeddelelse om, at siden ikke eksisterer - så med mindre, at der nogle, som virkelig har shoppet igennem - så tror jeg, at der er noget galt ;-)

    Knus
    Laila

    SvarSlet
  3. Når jeg går over på din stofside, kommer der en fejlmeddelelse om, at siden ikke eksisterer - så med mindre, at der nogle, som virkelig har shoppet igennem - så tror jeg, at der er noget galt ;-)

    Knus
    Laila

    SvarSlet
  4. lortetelefon - slet lige de to andre kommentarer, for normalt stammer jeg altså ikke, når jeg skriver!!!!

    SvarSlet
  5. Jeg kommer tilbage og kigger på det, når siden virker igen. :)

    SvarSlet
  6. Hmm, det lyder da sært. Jeg må lige prøve at gå ind og opdatere den så :-).

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.