fredag den 3. august 2012

Fugleuro

Fra Holland.

Ikke købt dernede, men gennem en webshop. Jeg er så vild med den.

Den har hængt over vores pusleplads førhen, men den er jo forlængst pakket væk. Så har den ligget lidt hist og her, for jeg ville egentlig gerne have den op et sted her hjemme. Men intet sted dur det.

Så nu er den kommet til salg. Med lidt grædende hjerte...
For der er mange minder fra puslepladsen, som bare er så skønne. Manden siger, at man ikke kan gemme alt. Og han har jo nok ret. Kun indeni - og det er jo i virkeligheden også meget bedre.








Men er den ikke bare skøn? 

Hvis du er interesseret, er den til salg lige her.

7 kommentarer:

  1. Kan sørme da godt forstå, at du er ked af at skulle skille dig af med den. Men din mand har jo nok desværre ret, man kan bare ikke gemme alt. Den er ellers super flot.

    SvarSlet
  2. Den er også super fin! Kan godt forstå den er svær at skille sig af med. Men din mand har jo nok desværre ret :/

    kh Mimi

    www.mimiego.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hyggeligt med en kommentar :-). Nu er jeg også læder på din skønne blog, som jeg ikke kendte. Dejligt! Hvis denne bliver solgt, kan jeg jo altid lave den der luftballon uro - hvis jeg får brug for en uro igen ;-)

      Slet
  3. Super fin!! Skønt med nogle farver og minder på samme tid:)

    SvarSlet
  4. Den er skøn, den har helt sikkert været et hit at kigge på fra puslepladsen

    SvarSlet
  5. Åååhr hvor er den herlig!!! Måske man kunne lave den selv..? Får helt sikkert ikke lov at købe den for manden, med bryllup og flytning på vej...

    SvarSlet
  6. Ja, den er skøn! Og svær at skille sig af med, men det kan ikke nytte. Den passer lige som ikke ind, når vi ikke har en bebs længere. Og nok heller ikke får igen.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.