torsdag den 23. august 2012

MASSER AF STOF TIL SALG

Nu skal jeg have tømt ud her hjemme. Jeg er ved at have uoverskueligt meget stof på hylderne. Jeg elsker byttehandler med det, men jeg har bare rigeligt. Der kan ikke klemmes mere ind, og det går jo ikke ;-).




Ja, jeg har altså for meget stof. Og det her er jo ikke engang det hele.

Men priserne derinde er nemme nok at hitte ud af. De fleste tager jeg 50 cm for pr cm. Enkelte står der 1, 2 eller 3 ved. Det betyder, at det pågældende stof koster den pris pr cm. Jeg synes, at priserne er meget rimelige, så håber at I vil være med til at tømme mit stoflager. Bare en smule ;-).

Send mig en mail, hvis I finder noget, som I bare må have fat i derinde. Klik her - og du vil finde metervis af retro stof ;-).

3 kommentarer:

  1. Skal lige sikre mig at jeg har forstået det rigtigt mht priserne. Er det pr cm2? Altså hvis det koster 1 kr pr cm - koster et stykke på 10x10 cm så 100 kr?

    SvarSlet
  2. Hej. Nej, det er ikke pr cm2 :-). Det er pr cm i fuld bredde (voksendynebetræk som oftest).

    SvarSlet
    Svar
    1. okay, godt så fik vi det på plads. Jeg lurer lige om der er noget jeg kan bruge :)

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.