søndag den 12. august 2012

Hæklede Helga

Sidste del af min sidste omgang af Ønsker fra blogland.

Og det er faktisk lidt pinligt, for denne søde Helga har boet hjemme hos os længe...





Jeg har bare fuldstændig glemt at få hende vist frem. Men er Helga ikke helt fantastisk? Både i farver og design. Opskriften kan du finde gennem linket til mit indlæg om ønskerne. Hvis du ikke selv kan hækle, kan du spørge andre søde blogdamer.¨

Jeg var så heldig, at Karen Elisabeth ville hækle denne for mig. Jeg er meget glad for den. Synes simpelthen den er så hyggelig og sød.
Den bor lidt i stuen, lidt på bænken og lidt på børnenes værelse. Nok mest der hvor den lige bliver lagt, for der bliver kørt ture med den i barnevognen jævnligt. Skønt når børnene også synes godt om de hjemmelavede sager, jeg forelsker mig i :-).

8 kommentarer:

  1. Hej Didde Louise
    Helga er super sød og sjov! :) Jeg kan godt forstå den bliver båret med rundt omkring, og ja, det er da bare super skønt når de der hjemme også synes om det man selv falder for :)

    Smil fra Marthe

    SvarSlet
  2. Aiiii, sikke nogle helt fantastisk lææækre farver altså... Den er skøn med skøn på!!

    SvarSlet
  3. Hvor er det sjovt at se den igen :0) Havde lidt glemt hvordan den præcis var blevet :0)

    SvarSlet
  4. Den er simpelthen så sød og rigtig flotte pigefarver. Håber jeg en dag forhåbenligt inden så længe også kan lære at hækle sådan en fætter. For sådan en skal man da eje.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er ikke så svært Dorthe - du må jo bare komme over, så skal jeg nok lege hjælper og vise dig hvordan...
      Men den består hovedsageligt af fastmasker...

      Slet
  5. Very great post. I just stumbled upon your weblog and wished to say that I've truly loved browsing your weblog posts. In any case I'll be subscribing in your
    feed and I'm hoping you write once more soon!

    My blog post ... golf club sets for men on sale

    SvarSlet
  6. Good way of explaining, and good post to get data regarding my presentation subject,
    which i am going to present in school.

    Feel free to visit my blog post; bethany college men's golf team pic

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.