lørdag den 25. august 2012

Top heldige mig!

Lige et hurtigt smut i genbrug i dag. Jeg skulle bare lige kigge efter en lampe til mit krea område. Farven er jo underordnet, hvis man kan gøre Line kunsten efter med en spraydåse.

Jeg fandt en lampe (dog til et helt andet sted i huset!), men den må I se en anden dag. For et andet fund presser sig på og må deles med andre, som ved, hvor skønt et fund det rent faktisk er. Læs: min mand deler slet ikke min begejstring!

Men prøv lige engang at se den her sag:




 En helt fuldstændig fantastisk vidunderlig retro barnevogn i gul med rødt stel! Den er simpelthen alt for fed!


 Lidt patina på kalechen, men ellers er den så fin så fin!



Nanna tog den til sig med det samme. Ind og finde dukken og et sæt sengetøj. Jeg fandt også et spil kort på genbrug i gratis kassen med Minnie Mouse, som lå i barnevognen. Så nu skulle de på tur og spille kort. Planen er bestemt, at vognen skal have et fint sæt retro sengetøj, som passer til i stilen.

Jeg tør næsten ikke skrive det, men tænk sig. Denne skønne dukke barnevogn skulle jeg kun lægge 25 kr for. Det var næsten for billigt, men Blå Kors mente ikke, at den kunne koste mere. Den er jo gammel og har lidt huller. Jeg havde købt den med et et-tal foran den pris. Men de behøver de jo ikke at vide. De gode kup på genbrug har man ikke så mange af mere - så jeg bliver ekstra glad, når jeg finder dem.

Lige præcis sådan en gul retro dukkevogn ledte jeg efter, mens jeg ventede Nanna. Jeg vidste, at jeg skulle have en pige, og jeg havde set sådan en her i denne stil på nettet. Og jeg var solgt. Men jeg fandt aldrig en - så måske (også) derfor blev jeg bare ekstra ekset, da jeg så denne :-).

Hvad synes I? Er det et godt kup?

17 kommentarer:

  1. hvor er den fantastisk! Wauw hvor et fund - og så til 25 kr.
    Kh. Malene

    SvarSlet
    Svar
    1. :-D ja jeg smiler også stadig over hele femøren!

      Slet
  2. Den er jo bare skøn. Jeg ledes også efter en barnevogn til Mille. Jeg skal da vist forbi Blå Kors.
    Kh Line

    SvarSlet
  3. Den er da for lækker!!!
    Super fund :)

    SvarSlet
  4. Åååååååh. Du er heldig :)

    SvarSlet
  5. Den er så sød! Sikken et fund!

    SvarSlet
  6. Hold nu op hvor er den skøn! Jeg er dybt misundelig.
    ..glæder mig til at se dit lampeprojekt :)

    SvarSlet
  7. sikke et vidunderfund, det er helt sikkert et kup der er værd at glædes over hver gang vognen bliver brugt.

    SvarSlet
  8. Er du vimmer, den er fin:-)

    SvarSlet
  9. Hej Didde Louise
    Den er da bare altfor fed, den der! :D Sikke et top-fund, og så til ingen pænge! Ja, man skal da have lov til at være heldig, så smager det jo bare endnu bedre! : ) Tillykke med den!

    Smil fra Marthe

    SvarSlet
  10. Ja, den vogn er bare så skøn :-). Den må også gerne stå i stuen hele tiden. Det er noget andet med den røde brio. Den er mest på værelset, når den ikke er i brug ;-).

    SvarSlet
  11. WOW, hvor er den altså bare fin!!!! :)

    SvarSlet
  12. Den er virkelig skøn, du har godt nok været heldig til den pris, jeg kan godt forstå hun blev glad for den. Jeg kan lige se den med det fineste retro betræk, det bliver så fint.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, Nanna og jeg er også i fuld gang med at vælge farver til det ud :-)

      Slet
  13. Den er bare for fed, og jeg kan godt forstå, at du bare måtte have den! Jeg faldt over en tilsvarende model i turkis i sommerferien, men jeg gik pænt forbi, da Helena aldrig har været den store dukkepige...det gjorde ondt langt inde i mit retrohjerte, da den var såååå skøn, men der skal jo også være nogen, som har lyst til at lege med den, så jeg håber, at den nu gør lykke hos en lille heldig pige ;-)

    Nanna er heldig at have en samler som mor, så der er basis for fedt retrosengetøj til den fine barnevogn, og jeg er slet ikke i tvivl om, at hun og dukkerne får det fedeste køretøj i byen :-D

    SvarSlet
  14. Et fund for de penge!

    Jeg overvejer en dukkevogn til Ingrid fødselsdag om en måned og har kigget i hver en afkrog på internettet som alternativ til Brio's. Enten synes jeg de er for dyre, for ramponerede eller... Ja, jeg ved at Karsten vil synes det er noget gammelt bras, så jeg skal lige gøre op med mig selv om jeg skal droppe ideen igen.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.